Good vs. Bad

Hallojsan!

Sitter här hemma all by myself (: Inte okej! Det är liksom lördagkväll & alla andra festar.. Men får man vara med? Nej! Du som påstår dig vara min bästa vän, hade ju åtminstomne kunnat höra av dig som du sa.. Du är inte så mkt bättre än dom andra! But I don´t fuking care anymore, för nu vet jag iaf vart jag har er :D Du blir säkert sur för att jag har skrivit så, men jag tror verkligen inte att du förstår hur jag känner! Too bad.

Just nu sitter jag & äter lite morötter & nachochips med dip :D Samtidigt som jag får höra på mamma & hennes lite smått galna kompis påhitt xD Jävlar vad man skrattar! :D hahaha

Imon ska jag nog leka lite med lilla Sanna (Mammas kompis 2-åriga dotter) För dom ska typ vara här denna veckan :) Måste plugga lite också & på måndag är det dags för min praktik på Hemtex :P Det ska faktiskt bli kul.

Neeh nu ska jag ut & skratta lite! Jag hoppas iaf att ni har en bättre kväll! (Y) Puss!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Julia Ericson

jag vet att detta va längesen men det betyder inte att det är karins fel om du inte blir bjuden på samma middag osv i detta fallet var det jag som fyllde år, jag kände inte dig då.

Jag tycker att du fyller alldeles för mycket på karin faktist.

2009-12-22 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0