Hulesärken

Hallå i stugan!

Sitter hemma & skriver för en gångs skull :) För vi har Annas data tills imon ;)

Just nu är jag verkligen proppmätt, för mamma hade bakat jättegoda havre/råg/morotsbullar :D Både nyttigt & gott samtidigt; Två flugor på smällen! xD
Förutom att jag är väldigt mätt, så är jag också väldigt trött.. För jag har inte riktigt ställt om mig inför skolan än. Men sån tur är så är det bara två dagar kvar tills det är helg :D Sen har jag praktik i en vecka, för att sedan börja med mitt helvetesschema :O

Idag har vi haft Hulesärk i skolan (= "En lite snällare version av nollning, för både ettor & tvåor på skolan") där vi hade flera olika stationer med massa idiotsaker som vi skulle utföra. Men det gick faktiskt bra, vi fick 10 MVG & 1 VG :D Sen efter skolan, så åkte jag & Kussenpussen Elin hem till farmor & farfar en sväng.. Efter att ha varit där i några timmar (& efter att ha gått upp typ 25 tusen kg) så åkte vi hem. Fast jag stack iväg & träffade Fargah en stund, det var längesen så det var trevligt :)

Nu ska iallafall jag gå & göra mig iordning så jag kan sova nån gång! *Längtar* Puss & godnatt! <3

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0