Klädesholmen

Hejsan alla sötnosar!

Idag har det verkligen varit toppen väder ute :D Sol & värme = Göttans!

Igår så drog vi iaf hem till Anton en sväng på krök, det var riktigt kul! Träffade massa folk som man inte har sett på jätte länge. Vi  (Jag, Karin & Bullen) kom la hem vid 4 eller något, så vi somnade runt 5. Sedan vid 9.30 tiden så ringde alarmet på Bullens mobil, för då skulle vi (Jag, Karin, Bullen, Michael, Adde & Anton) åka till Michaels land på Klädesholmen! Det blev riktigt lyckat, solade, badade, åkte båt & hade badringen dragandes efter :D Riktigt nice!

Men nu ska jag göra mig iordning för jag ska dra ut & träffa folket! C ya!

Btw, jag har bara typ 9 dagar kvar på mitt sommarlov :O Så nu får jag passa på att njuta av det som är kvar, innan "allvaret" börjar igen!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0