Panik?!

Halloj!

Asså jag har just kommit på att det bara är ca 2 dagar , 20 timmar & 45 minuter kvar på mitt sommarlov! :O (Haha, det står på skolans hemsida, så jag har inte suttit & räknat ut det, om du tror det!) Sen måste man tillbaka till skolan igen -.- Fast typ resten av mina kompisar börjar veckan efter mig :( Aja. jag har iaf fler lediga dagar framöver än vad dom har, fast om jag ska vara ärlig, så skulle jag hellre ha en vecka längre sommarlov iaf!

Det är lite tråkigt, för nu när det har hänt som mest roliga saker, så har vi inte haft någon kamera :O För den är inne på lagning.. Välanvänd, eller vad säger du Karin? För många riktigt snygga (läs knäppa, fula & Konstiga men oxå snygga) bilder på den tror jag ;) Just av den anledningen att vi inte har någon kamera, så kan jag inte heller lägga ut några bilder på bloggen, vilket ör segt. För det är ju inte så kul att läsa ett inlägg utan bilder?! Eller det är iaf vad jag tycker!

Förutom att skolan snart börjar, så händer det lite andra saker oxå:

¤ Min lillasyster fyller 14 år! (Nu passar hennes smeknamn in på åldern xD )
¤ Min storasyster fyller 20 år! :D (Systemet nästa)
Haha,oj det var ju mkt xD Eller inte ..



/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0