Dan före doppare dan!

Godmorgon!

Kunde inte sova, så jag tyckte att det var lika bra att gå upp! :) För idag är det massa saker som ska hinnas med. Jag & mina småsyskon ska shoppa de sista julklapparna, som jag trodde att redan var klar med xD Men mina syskon har inte ens börjat xD hahaha stackarna, jag får allt hjälpa dom. Sedan blir det att åka hem  för att städa lite & julpynta. På eftermiddagen ska jag & mamma åka iväg på lite ärenden, efter det blir det att åka hem för min utföra min årliga tradition, som min lillasyster ska vara med på :)



Imorgon är det iallafall JULAFTON & den ska firas på det bästa stället! <3 Synd att mamma & Phille inte ska vara med, för då hade det varit perfekt!

/Hon som älskar julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0