Great expectations

Finns det något bättre än att du precis har duschat & går & lägger dig i en ren/nybäddad säng? Hehe, det gör det iofs, men gott är det iallafall & det är precis vad jag ska göra ikväll :D

Sitter fortfarande & skriver på min engelska recension :P Förhoppningsvis är den någorlunda klar snart iallafall, känner nämligen inte för att sitta här hela natten :P
Imon har jag en ganska kort skoldag, 8-11.. Sedan är det dags för årets första julbord (dock är det i skolan, men shit the same) Efter det ska jag & Milla iväg & köpa hårfärg till henne & sedan ska vi hem till mig & fixa det & ta en fika som jag har lovat henne ;)

På kvällen imon blir det förhoppningsvis jul på Liseberg med Karin :) <3 Det beror på om jag får tag på något entrékort eller inte :P Förövrigt så är det sista "riktiga" skoldagen för denna terminen imon, på torsdag är det praktik & på fredag är det julavslutning :) Underbart!


Haha, så fruktansvärt ful! & Karin förlåt, men jag var tvungen att lägga
 upp denna bilden, för jag vet att du älskar den ;) NoooT!


Just det, får inte glömma att posta mina julkort imon eftersom att det är sista dagen att göra det.. Konstigt att jag inte har gjort det innan, eftersom att de har legat färdiga på mitt skrivbord i över 2 veckor ;)

Ha en fortsatt bra kväll & godnatt!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, den va ju jättesöt ju :O!

2009-12-17 @ 21:49:36
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Karin

Läääääääägg aaaaaaaav! Jag fan typ spydde nu ju :o

2009-12-18 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0