I sista minuten

Håller på & ska plugga nu, lite i sista minuten om man säger så :P Har liksom julavslutning imon! Men problemet är att jag inte riktigt kan koncentera mig, kan ju vara för att jag är jätte trött :P hehe

Imon är det iallafall julavslutning i skolan, så det blir en kort dag. Sedan ska jag shoppa julklappar med min underbara knäppa kusin! <3 Sen var det något mer som jag hade tänkt göra, men det har jag redan glömt av ;P Minnet är ju inte riktigt på min sida.. Men på tal om julklappar, så fick jag en av mina jobbarkompisar.. Det var fina handdukar från Hemtex Living, jätte snällt & helt oförväntat ;)



Nu ska jag försöka att skriva färdigt den uppgiften som jag måste! :) Hörs mer imon!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0