Nyår

Tidsmässigt så är det nyår nu, den dagen på året som jag ogillar mest! Det beror på många saker. Några av dem är:

¤ Jag är livrädd för smällare & raketer (Man kan knappt gå utanför dörren utan att få en rätt i huvudet!)
¤ Man har alltid för höga förväntningar, vilket gör att dagen oftast blir ganska misslyckad!
¤ ALLA är fulla samtidigt! Vad är meningen med det undrar jag?
¤ Man blir nästan alltid deprimerad på något sätt efter tolvslaget..

En annan sak som är dumt, är att vi (& framför allt alla andra) glömmer av att fira min mammas födelsedag. Hon kan aldrig ha "sin" egen dag, utan allt handlar om att supa & smälla raketer typ :P Därför var min tanke iår, att jag skulle fira henne & isåfall träffa kompisarna senare :) Jag får la se vad som händer.

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0