Önskelista

Har precis skickat iväg min & min lillasysters önskelista till våran pappa. Kunde dock inte komma på något speciellt att önska mig iår, mer än en digitalkamera :)

Det var iallafall väldigt mysigt på Liseberg, men det var sjukt kallt ute! Mina tår frös typ till is :O Jag tyckte ändå att jag hade tagit på mig jätte mycket kläder :P Spelade gjorde vi rätt mycket också, man är liksom tvungen typ :P På tredje försöket totalt & första på Twister, så vann jag 1a pris :D GOTT! Jag & Karin hade tänkt att vi skulle vinna stjärnvinst, men icke sa nicke.

När vi kom hem så stekte jag lite pannkakor, som jag & mamma kan ha till lunch imon :) Tror att hon kommer att bli jätteglad, för hon gillar när man överraskar henne med sånna "småsaker" ibland :)


 
Nu måste jag verkligen gå & lägga mig, ska till praktiken imon. Godnatt!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas nu för fan att du får en digitalkamera!! :O

2009-12-18 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0