ont i benen

Hej & hallå!

Haha, idag när jag kollade på klockan när jag hade vaknat, så var den 06.20! & jag var pigg! :D Iofs så är ju inte det så konstigt, med tanke på att jag somnade 20.30 igår xD Haha, så jag gick iallafall upp och väckte min syrra (Tänkte jag iallafall, men av nån anledning var hon vaken! & det händer ALDRIG) & sånt, sen skulle jag bara "mojjna" mig eftersom att jag inte skulle åka förens efter 3 timmar :P Men då somnade jag om& vaknade 8 när väckarklockan ringde, as gött!

Sen har jag varit på praktiken hela dagen & sedan blev det en sväng förbi allum, eftersom att jag ska på tjejmiddag imorgon.. Men jag hittade ingen present där :( Sen kom jag på en sak som skulle kunna funka, men jag kan inte skriva vad just nu ;)


Mitt underbara älskade spöktäcke, som jag aldrig växer ifrån! Älskar det! <3

Neeh, nu ska jag göra mig iordning för att sova ;) Natti!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0