Skrattigt

Efter några timmars bakande, så blev det 100 st goda lussekatter! :D Grym är jag allt ibland ;) Har inte hunnit med så mkt mer än det idag :P Eller jo, jag gick på promenad med Karin!

Haha, jag tror inte att jag & Karin har skrattat så mkt på länge, som vi gjorde idag! :D Allt från massa gamla minnen till parlamentet som vi kollade på förut! <3 Underbart! Imon är det skola igen, vilket jag verkligen inte orkar! :S Har en jävligt lång & tråkig dag .. Menmen, det blir väl vad man gör det till, right?



/Nicole


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var ju så längesen vi sågs känns det som? :o Men nu är det ändring på det! Sola 2 ggr i veckan tycker jag vi borde oxå!! Jävla blekisar xD

2009-12-08 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0