Sovdags?

Tror allt att jag ska lägga mig nu, är jätte trött :P Imon ska jag "jobba" utan betalning dock, på en rocktävling, det är nämligen final imorgon :P hehe, Karin kommer dit när hon har kommit hem från Sthlm ;) Får hoppas att det inte blir allt för tråkigt :P

Sedan undrar jag vad ni vill läsa om här på bloggen, förutom det vanliga där jag skriver vad jag har gjort under dagen & sånt :P Vill ni ha mer smink, mode, matlagning eller bakning? Eller vill ni kanske veta något speciellt om mig? Kommentera gärna så jag kan skriva om mer saker, som ni tycker är roligt att läsa om :)

Just nu känner jag att jag har ett väääääldigt stort behov av en digitalkamera, så att jag kan lägga in bilder här på bloggen.. JAg får helt enkelt önska mig att någon underbar ängel kan ge mig en (A)



/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0