Trött

Godmorgon!

Jag hinner inte att skriva så mycket nu, men en snabb update får det allt bli så Karin har något att läsa :)

Sitter i skolan nu & ska plugga på vårat projektarbete som ska in imorgon :O Så nu har jag riktigt mycket att göra. Sen när jag kommer hem skall jag göra engelskauppgifterna som jag skulle gjort för typ 100 årsen, eller ah inte riktigt så längesen kanske ;)

Är otroligt trött, har varit det i ett par dagar nu, men idag tar det rekordet. Jag måste verkligen sova, men jag hinner inte lägga mig i tid ikväll heller :( Känner mig fortfarande sjuk & febrig "/

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack ;) Fortsätt såhär :D<3

2009-12-01 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0