Underbart

Kunde inte sova så bra inatt av någon anledning, så idag är jag jätte trött. Kände inte alls för att vara i skolan, utan längtade hem till min säääng! <3 Räknade verkligen ner tills jag skulle få gå hem & då kom våran lärare & sa att vi fick sluta :D Kl: 13 istället för 16! Kunde det varit mer passande? Fick iallafall ta en omväg med buss fanskapet, eftersom att busschaffuören (stavning!) körde väldigt fel. Var tvungen att åka in till stan & tillbaka samma väg bara för det :S 

Menmen, nu sitter jag iallafall här & ska snart plugga lite tänkte jag :) Sedan ska jag träffa Karin & fixa lite grejer med Afrikagruppen.. Efter det får jag äntligen sova! Hoppas jag...

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0