Barnkalas

Yjohej!

Som vanligt så sitter jag vid Bullens data & skriver. (Antingen här eller hos Kaki) För min funkar fortfarande inte.
Hehe.. (A)

Idag så är det Hannizz 17 årsdag! Grattis! Så jag åkte dit förut. Det var Hanna, Mia, Malin, Maria & Nadia :) Först så åt vi tårta & så, sen sa Hanna att vi skulle ta bussen till Mölnlycke, men hon vägrade säga vad det var som vi skulle göra. När vi väl kom fram, så visade det sig att vi skulle på bowlingkalas ;P Det var faktiskt kul, jag vann över Malin & Maria. :D Efter att ha bowlat, ätait hamburgare & glass (& naturligtvis varsin godispåse, Kinderägg ffs! :D Jag fick en liten häst i för den som ville veta) så kom Bullen & Kaki & hämtade mig, för bussarna gick inte :(

Sen dess har vi la inte gjort så jätte mycket, förutom att vi har suttit framför datorn & kollat på massa kul filmer på Youtube (Karin låg ner på golvet & skrattade så hon började att gråta) haha, men nu ska vi ha ännu roligare, för vi ska göra en hemlig sak som Karin har tjatat om i eeeeevigheeeeter typ! xD hahaa, det är en korkad sak, som jag inte ens tänker skriva vad det är. (Vad annars liksom, det finns ju en anledning till att Karin kallas för Korki)

Puss på stjärten! <3

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Kaki

Hahahaha, det blev ju inte så lyckat med min längtan :( Det var ju inga där xD Haha jag är korki och kommer alltid vara korki :D (Det där va korki sagt..? ) :P

2009-07-17 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0