En bästa vän

Jag har något, som alla borde ha.. En bästa vän.

Min heter Karin Storme, men jag brukar kalla henne för Korki eller Kaki (Kakilicious) :D Haha!
Vi har haft våra perioder, då vi har bråkat om allt & ingenting. Perioder så vi har sagt upp våran vänskap, men efter ett tag insett vad det var vi egentligen gjort! Jag kan knappt komma ihåg, hur många gånger jag har sagt att jag aldrig mer ska prata med dig.. Men ändå är du den jag pratar mest med. Det finns ingen som jag har så roligt med, som med dig. Alla våra flummattacker & våran underbart (o)snygga dans. Allt, från när vi sprang runt på Harmonia till när vi blev vad folk kallade oss, medlemmar i Partilles "Fjorthis liga" xD (Pinsamt, jag vet!)

Det finns många skrivna sidor, i boken om våran vänskap & ännu fler kommer det bli.  Sidor fulla med massa äventyr, intriger & kärlek. Sidor fulla med framtiden!

Jag har en bästa vän..
En bästa vän, som man hela tiden vill vara med & som man måste berätta allt för. En person som det är en självklarhet att man ringer när något (eller inget) har hänt. En person som man kan prata med om allt, en person som lyssnar & försöker förstå. En person som man kan dela sin glädje & sorg med. Någon som man verkligen kan lita på till tusen procent. Den som man har som roligast med. Det är också en person som man älskar otroligt mycket..

bsg

Den personen är du, Karin Storme! Min bästa vän, nu & föralltid! :) <3

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Kaki

Det finns ingen som du Nicole! Du gör mig så glad, och det finns ingen som jag älskar så mycket som dig. Det har verkligen funits tider då vi bråkat, men vi fixar det alltid. Jag tänker aldrig förlora dig och det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!



Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag är bara så himla glad att jag har dig! <3

2009-07-12 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0