Hemma igen

Halloj!

Nu är jag hemma igen från alla Älgar & allt blåbärsplockande ute på landet. (Hemma hos pappa) Självklart så är jag med Kaki nu! :D Vad annars liksom?

Jag har iaf haft en förvånansvärt trevlig helg med pappa & hans familj. Vi har la inte gjort så jätte mycket faktiskt, bara degat & så.. & plockat blåbär xD Hahah tänk er mig ute i skogen bland massa äckliga djur, inte så kul.. ^^ Men det gick bra iaf, vi mötte bara en älg senare på kvällen :)


Haha hittade en bild från mig i förra veckan.
Jag är fånge i mitt eget skrivbord.
Sanningen är att jag välte ut min dricka över
väggen xD


Nu ska jag gå & umgås med Kakilicious som jag har saknat som f*n! :D <3

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Adrian

hahahha, jag tänkte "vafan? det är inte alls en bild på Nicole... det är ju bara ett skrivbord."



Men sen såg jag en liten Nicole där på bilden ändå.



:DD<3

2009-07-27 @ 13:30:15
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0