Hemma igen!

Halloj!

Nu är jag hemma igen! Jag har varit hos min  farmor & farfar i några dagar :) Det var riktigt mysigt. Vi har typ degat & varit ute & solat hela dagarna.. Jag börjar ju bli en liten pepparkaka (A) hehe

Annars har jag varit med Kaki idag :) Det var riktigt kul (som vanligt, vad annars liksom?) Vi var uppe & tog ett kvällsdopp i Kåsjön, det var 26 grader i vattnet. (På Kreta är det bara 24 :P) Om det inte blir regn imon, så blir det väll till att bada igen ;)

Nu ska vi nog bara ta det lugnt & kolla på Mamma Mia filmen :)

Gó kväll!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Kaki

Haha det gick ju verkligen jätte bra att se filmen, vi dansade ju hela tiden istället ;)



Puss på stjärten! <3

2009-07-05 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0