Love is in the air

Halloj!

Idag har jag inte gjort mycket alls, typ bara varit hemma & degat. Senare på kvällen så åkte jag & Bulle-Rulle & träffade Kaki :D haha, men nu ska jag försöka sova, för imon ska jag träffa Thäss i stan ;) Vi ska typ shoppa & ta en fika. Mysmys, saknar min lilla kines, jag har inte varit med henne på hela sommarlovet..Så det ska bli riktigt kul :D & på fredag ska jag vara med Kaki älsk (som för den delen är tsm med Bullen nu :D <3 ) Jag får la se vad vi hittar på. Ska träffa Milla också, innan hon åker iväg :D

Haha, just det.. Igår när vi var hemma hos Kaki & kollade på film, så råkade jag gå in i hennes dörr.. Så nu har jag fått en bula xD Snacka om att vi skrattade mkt åt det, för det lär låtit & sett sjukt kul ut när jag gjorde det :P hahaha, men jag kunde inte hjälpa att den stod öppen när jag vände mig om(?!).
Puss & godnatt!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0