Vilken härlig dag

Halloj!
 
Varning för långt inlägg!
För er som inte orkar läsa så mkt, så kan ni hoppa över den första delen :P

Idag var jag ju som sagt på släktkalas. Det var faktiskt ganska lyckat :D Haha, vi fick iallafall mååånga goa skratt under dagen. Innan vi åkte dit, så fick jag stressa hem från Karin. Jag kom hem typ 15 minuter innan farmor skulle hämta mig & min lillasyster. Men när jag kommer innanför dörren, så möts jag av min lillasyster... i pyjamas! Hohoh, jag blev aningen förvånad & frågade om hon inte skulle åka med, men jo det skulle hon. Hon fick snabbt hoppa in i duschen medans jag tog fram kläder till henne, för hon tänkte åka i degbralls(!) hehe. Tillslut kom vi iväg iallafall. Först mellanlandade vi hemma hos farmor & farfar, där vi skulle invänta mina kusiner & farbröder.. Sen bar det av till stora tjocka släkten. Där blev det massor med god mat och trevligt folk. Jag kände typ inte igen någon alls.. xD Antgligen ett tecken på att vi träffas för sällan.

Jag skulle kunna sammanfatta dagen såhär;

¤ Min farmors syster tycker att jag är den sötaste som finns & att hon alltid har tyckt det :D
¤ Min pappas släkt älskar att dansa.
¤ Min farfar tycker att fruntimmer inte borde sitta vid ratten. (Han var väldigt arg, efter att vi hade åkt fel två gånger när farmor körde)
¤ Min farbror kommer med dom mest klockrena kommentarerna när han är full..
.. Först frågade han oss om vi skulle åka hem med morsan (alltså farmor) Vi svarade då att vi skulle det. Fortsättningen blev att han sa att han inte riktigt var redo att åka hem & följden av det blev att han ville att vi skulle säga till farmor att vi inte kunde åka än, för att vi hade tappat bort våra "dojjor".
.. När vi satt i bilen, så sa han till farmor att jag inte ville knäppa bilbältet för att jag är för tjock. Jaha tack!
.. Han sa också typ tusen gånger att han är snyggast & sexigast.
.. På någotvis så hade han fått med sig ett extra par solglasögon.. Så om det är någon släkting som saknar sina solglasögon, så finns dom hos Andreas :D

Jaja, nu orkar ni nog inte läsa mer.. Om ni ens orkade läsa det som jag har skrivit.

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0