Nybakade scones & Te

Godmorgon!

Jag vet inte varför, men oavsett vilken tid jag lägger mig, så vaknar jag alltid runt tio tiden! Det är as jobbigt, som idag när jag är as trött, men jag kan ändå inte somna om. Så istället får jag sysselsätta mig med annat, medans Karin ligger & sover. Jag har redan hunnit att läsa all reklam som kom idag & suttit vid datorn ett tag. :) Vad ska man göra nu då?

Jag vet.. Jag ska överraska Karin med att baka havrescones till frukost! :D

scones

Ni får ha en bra dag, i det mulna vädret! För nu ska jag gå & fixa scones & te :) Sedan ska jag väcka den lilla sömntutan, så ska vi antagligen ner en sväng till Allum, för jag måste fixa några saker. Btw, har ni några idéer på vad man kan hitta på en dag som denna? :)

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Karin

Bästa överraskningen någonsin!! Hur söt som helst är du :) Tack så himla mycket gumman!



Älskar dig mitt lilla hjärtegull!

2009-07-06 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0