Regnigt bad

Hejhej!

Nu sitter jag återigen hemma hos Bulle-Rulle med Karin. Jag har precis kollat klart på Eagle Eye, medans dom "pratade" bort den xD Hahaa :D Vi ska antagligen snart dra härifrån, om Karin nu vill det.. För hon & Bullen håller på & mobbar varandra & typ skrattar sönder xD Ganska kul faktiskt. Om jag ska vara helt ärlig, så mobbar dom mig med just nu, eftersom att mitt nya smeknamn är "Tredjehjulet".. Men det är deras fel eftersom att de aldrig vågar vara själva ;)

Jag & Kaki skulle egentligen åkt till Allum idag, men vi orkade inte så vi stannade hemma istället. Senare på  kvällen så åkte vi upp till Kåsjön & badade i regnet med Bullen & Adde :D Det var inte så kallt i vattnet, men desto kallare i luften.  & Sen så hamnade vi här :P Haha, snart ska vi hem till mig och baka drömrulltårta! :D (Iallafall om Karin får bestämma!)

Får la se vad vi hittar på imon, något kul blir det alltid ;) Ha det gött, pusshaj!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0