Svininfluensa?

Halloj!

Sitter nere hos Licce & skriver nu. Behövde kolla lite grejer på datan :) Idag har jag iaf varit på vårdcentalen eftersom att jag inte har mått särskilt bra den senaste veckan. Jag fick ta lite prover och så.. Det visade att jag har någon bakterie i kroppen, som de trodde kunde vara halsfluss.. Men läkaren verkade inte särskilt övertygad om det överhuvudtaget, eftersom att jag inte hade symptom på det förutom halsont. Men jag fick penicillin för det iaf.

Men nu visade det sig att jag har massa symptom på svininfluensan, så jag är rätt så nojjig nu xD Även om risken att man har det inte är stor i mitt fall. Så nu ska jag bara gå och vänta på att jag får svårare att andas, för då får jag lov at göra sånna tester. För hitills har jag inte tillräkligt ont när jag andas. Haha, men nu tror iaf Katrin att både hon & jag kommer att dö av svininfluensan. Innan vi har hunnit fylla 18! :O Så hon är as sur över det, eftersom att det bara är 3 månader kvar. :P

Haha, nu är det säkert någon som tycker att jag är jätte löjlig som ens har tanken på att det är svininfluensan.. Men eftersom att våran vårdcentral är en av de få ställen som tar emot folk som är smittade, så är risken att jag har fått det aningen större. Jag träffade flera stycken där idag, som troligtvis har svininfluensan. En av dem hostade på mig!
Osmarta människa! Bara för att han har det, så behöver han ju inte smitta mig oxå! :O:S

Nu ska jag gå upp till Karin igen & senare så ska jag till läkaren igen, för ännu mera prover. Jag som har världens jävla nålkräck! Fyfan!

Jag hoppas iaf att allt är bra med er! :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0