Tredje hjulet

Hejsan hoppsan alla söta bloggläsare!

Just nu så är jag hemma hos Bullen med Karin :D Det är la sådär segt, när hon & Bullen är gulligt nykära i varandra.. :)Haha, jag får typ sitta här vid datorn. Jag känner mig verkligen som de tredje hjulet :P Menmen, vem kan inte stå ut med det ett tag när dom är så söta tsm? (a) Haha, det kan jag göra iallafall, för man vet ju själv hur det är & nästa gång så är det hennes tur att stå ut med mig ist ;)
Ni kommer väl själva ihåg hur det är när man är helt nykär? <3

Men snart så ska jag & Karin dra hem till henne, då ska vi kolla på någon bra film :) Så får la vi se vad som händer imon. Man kan ju iallafall hoppas att det är bra väder, så man kan vara ute. Annars så får la vi hitta på något annat kul inomhus istället :D

Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi kanske imon :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0