Längesedan

Godmorgon!

Är hemma hos Kaki nu, vi håller på att göra lite frukost.. För snart ska hon till Erica för Phoebe ska ha sin stora feta 18 års fest idag! & under tiden Kaki är där, så åker jag ut på landet, hem till min pappa & hans familj. Jag har inte varit där sen i februari (det finns ju en hel del anledningar till varför) så nu tvingar jag mig dit iaf. ´Haha om jag känner mig själv rätt, så kommer jag att ångra mig ganska snart att jag ens kom på tanken att åka dit, men ändå så gör jag det?! :O Smart!

Aja, men nu ska jag göra mig iordning & hjälpa Kari med hennes hår & sånt :D Ha det gött, puss!
Btw, sry för att det knappt har blivit några bilder i bloggen det senaste, det är bara för att jag har suttit vid olika datorer.


Älskar dig! <3

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0