Bjd´s supé - 09

Tjohej..

Jag vet inte vart kamerasladden är just nu, så jag ligger in bilderna från Bjd´s supé -09 imon lr ngt ist. :D
Alla niorna var iaf jätte snygga idag ;) Först så var vi uppe i studiehallen, för det skulle vara lite mingel, uppträdanden och prisutdelningar där .. Adrian som är bäst av alla typ, fick två(!) priser :D Ett för att han hade bäst betyg av alla niorna på Bjd iår & det andra för att han är den bästa eleven när det gäller bild & form. Ett stooort Grattis! <3

Sedan gick niorna ner till bamba & då var jag med Karin & Jón.. Sedan gick vi upp till niornas disco xD Haha, vi satt la där utanför ett jävla bra tag.. Sen smet jag in (A) och dansade hela kvällen låååång. ;)
Nu måste jag sova, för jag ska upp till skolan om.. 5 timmar typ :O

Godnatt! <3

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0