Den hemska sanningen

Heej..

Idag är det dagen, då min syster Therese måste flytta. Dagen då hennes mamma & pappa har valt att slita henne från hennes drömmar.  Det är också dagen, då jag kommer att gråta, för att du inte längre bor här. Dagen då man helt plötsligt fick se verklighetens grymhet.

Jag är så arg.  Arg för att dom bara inte kan förstå. Jag förstår seriöst inte hur dom tänker, eller vänta nu, har dom ens tänkt överhuvudtaget? Jo, dt kanske dom har, men inte fan är det på deras dotters bästa!
Hur kan man som förälder, välja att göra så mot sitt barn? Det är helt ofattbart, men tyvärr är det så det är just nu iaf.

Det kommer bli så otroligt tomt här hemma, utan dig & utan dina saker. Vem ska jag & Issa nu låna kläder av? (a) Men även om dina saker inte har någon plats här, så har alltid du det. Oavsett vad som händer.
För du är min syster & jag älskar dig över allt annat <3

Det kommer kännas väldigt jobbigt nu i början, det vet jag. Men förhoppningsvis så går det över om ett tag. Det borde det göra. Det är inte lätt, när en del av sin familj måste flytta ifrån. Inte för att den vill, utan för att den måste.
Nu bor du i Hålan istället. En håla där du inte borde vara.

Syskonkärlek <3
Syskonkärlek
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0