Flytten

Hej..

Okej, nu är det så här.. För typ 8 månader sen så flyttade Thereses familj till Hålanda. Eftersom att det blev för långt för Thäss, att åka därifrån till skolan varje dag, så fick hon bo hos sin mormor & morfar istället. Problemet var det att de aldrig var hemma, så Therese flyttade in hos mig. Här har hon nu bott i flera månader.. Tills nu. För i helgen så flyttar hon till Hålan igen.

Japp, så min lillasyster/bästa vän, flyttar ifrån Partille. VI får la hoppas att vi ses ibland iaf..Om du nångång har tid. Kmr att sakna dig trots allt.  <3

T & K

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ryser i hela kroppen :(

Jag kommer att sova i soffan din jävel!

2009-06-18 @ 20:09:15
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0