Just nu..

så är jag jävligt arg & irriterad.  Men samtidigt så jävla glad! <3

Det finns finns många anledningar till att jag är arg & så nu, det mesta är för att jag är så besviken på en "viss person". Jag förstår inte ens hur h*n orkar hålla på som h*n gör.. Men det är så mycket annat också :S
Men mitt i allt detta så är jag så glad. Jag känner mig riktigt lycklig. Jag älskar den känslan <3

Idag har jag iaf varit i stan med Kaki, Phoebe & Erica :D Det var riktigt kul, vi typ kollade i affärer och åt glass :)
Kakilicious ska sova här inatt, för imon så ska vi ut på vårat lilla äventyr (A) Hehe, det blir nog .. något!  :) 

Godnatt alla sötnosar!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0