Klippning

Halloj!

Sitter hemma hos Karin just nu :P Men vi ska snart sticka hem till mig, för Gisselle & Tina ska komma dit :) För Gisselle ska klippa oss :D Hon har blivit riktigt duktig nu! (Hon ska börja andra året på en frisörlinje)

Efter att Therese hade flyttat igår, så var jag med Kaki, ovanligt va? :P Hehe. Vi var på världens flumm humör, så höll på med fortsättningen på våran dans xD Den är riktigt grym! Sen gick vi ner till Ica, då blev vi "förföljda" av tre killar :S Memen, det är ju inte lätt när man är så snygga som vi är ;) Senare på kvällen promenerade vi runt lite med Bullen & Lerin ;) Det var trevligt. Sen gick jag & Kaki hem till henne, så kollade vi på film.. Fast jag somnade typ med en gång xD

Nu måste jag dra! Ha en bra dag i solen ;)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0