Midsommarafton

Tjo!

Just nu sitter jag har lite halvt stressad i min säng.  Jag kom ganska nyss hem efter att ha följt  "J" & handlat lite saker på Ica :P Nu ska jag försöka hitta några kläder som passar att ha utomhus i detta vädret, men som ändå är lite sommrigt (stavning!) Sen ska jag fixa håret & lite andra grejjer..
För dag är det som sagt midsommarafton. Jag ska följa med resten av min familj & fira midsommar med massa grannar :D De som har varit med förut, vet att det brukar gå ganska vilt till ;) Ta bara bordet som dom dansade sönder sist xD Haha, underbart!

Jag kunde inte skriva något inlägg igår kväll, eftersom att jag var lite upptagen med annat ;) Var dessutom en sväng på Allum igår med Issa & Thäss. Jag fick köpt ett par jeans & tre tröjor :D As nice. Dom andra hittade oxå massa saker.

jeans

Nu måste jag skynda mig, får se om jag hinner med ngt inlägg lite senare :) Annars får ni ha en bra midsommar & se nu till att äta massa jordgubbar & potatis.. & ta det lugnt med snapsarna! ;) Hehe

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0