Pinsamt!

Gó morron, gó morron..

Vaknade för typ 2 timmar sen av att mobilen ringde.. Det var mamma som skulle säga att en av fastighetsskötarna (Håkan) skulle kma hit & fixa våra läckande avloppsrör i köket :P Så hon ville typ att jag skulle släppa in han.  Visst sa jag & la på. Men jag trodde att jag skulle hinna duscha innan, så jag la i en hårinpackning & så.. ringde det på dörren! Haha, så jag kramade ur håret lite snabbt & tog en handduk, öppnade dörren, & där stod.. Inte Håkan iaf, utan en annan gubbe & en sommararbetare xD haha, snacka om pinsamt.. De kollade snabbt ner i golvet & sa varför de var här, så jag släppte in dom & gick därifrån.. :P hohoh

Nu sitter jag iaf här i köket & har precis ätit frukost :) (Btw, färsk Mango är Jävligt gott! Fast jag tror att jag är allergisk mot det :( ) Issa & Thäss sover fortfarande.. Jag ska nog ta och städa lite till i lägenheten innan de vakanar, för då ska de få göra resten (a) Då ska jag iväg & träffa "J"  Vi skulle egentligen vart ute, men eftersom att dt är en typisk svensk sommar, så regnar det självklart ute.. Vi får la se vad vi hittar på ist :)

Vi hörs la senare :D
Sommarregn
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0