Regn & tårar

Hejhej!

Idag på min lediga dag, så gick jag på Issa & Thässies skolavslutning :) Det var kallt & regnigt, glatt & sorgligt! Menmen.. Nu går inte Therese på Bjd mer, för nu ska hon bli en grym designer :D Btw, jag har faktiskt på mig Szanto design idag ;) Hon är jätte duktig på att sy (A)

Efter allt gråtande, så gick jag & Johanna hem till henne för att äta jordgubbar  & sånt med hennes lilla mamma & pappa :) & efter det skulle vi hem till mig och fika med Issa & Therese :P hahaa

Nu känner jag för att sova lite, så jag orkar med denna kvällen.. Sen ska jag möta Milla & Imon är det skolavslutning för min del också :D Härligt!

Här är några bilder från Bjd´s supé2009 & från avslutningen  från deras avslutning som var idag :)
   

9 M-U-S  Helena & Therese <3  Johanna & Therese <3  9M

 

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0