Snart ett år sen

Hejhej

Datorn är fortfarande ute i Hålan :( Så nu sitter jag och skriver i skolan igen.
Vi har våran sista datorkunskapslektion just nu.. Jag fick MVG på vårat sista prov :D & VG i slutbetyg xD
Jag slutar typ om en timme, funderar på att åka in till stan en sväng då.. Få la se hur det blir med det.

Idag ska jag bara ta det lugnt och dega.. Är sjukt trött :P
& imon ska jag och Kakilicious hitta på något kul :D haha

Just det ja.. Jag kom på att Thässie och deras supé är nu på måndag.. :) Tänk att det redan har gått ett år sen jag slutade nian?! ett år.. shiet. Tiden går verkligen snabbt. Jag tycker att det känns som att det var nyligen som man själv hade fullt upp med att välja kläder, som man själv skulle ha :P Men nu ska jag början 2: an :O haha kul!

Här kommer en bild på Kaki, en från våran supé i 9an och en från en sjukt kul dag i skolan :D

/Nicole

Haha, här är en bild på Karin .. För typ 2 årsen ;) <3 Här är en uppsamlingsbild från våran supé i 9an :) Haha, vi hade jukt kul i skolan denna dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0