Sommarvärme & bloggtorka

Heej allihopa!

Nu var det änna längesen som jag bloggade, men jag har inte haft tid att sitta vid datorn :P
Har varit ute en del i det underbara vädret, fast mest har jag nog varit inne med Karin "Kräftan".
Anledningen till hennes nya smeknamn, är inte enklare än att hon har bränt sig sjukt mkt när vi var nere i Åsa i veckan.
Vi passade på att träffa Elin & sova nere i hennes stuga, vilket var väldigt kul. :)  Vi degade, spelade fotbollsspel hela natten, badade bland alla äckliga brännmaneter & schteekte i solen :) Haha, Karin kom nog med den mest klockrena kommentaren, vi hade precis kommit fram till Åsa & så skulle vi handla typ lite saker på Ica, vi skulle bl.a. ha hamburgerbröd.. Men det fanns bara korvbröd kvar, vilket Elin tyckte kunde fungera :P Men det tyckte inte Karin, utan hon gick fram till en av personalen & helt seriöst, så frågade hon: "Ursäkta mig, men har ni några hamburgerbröd som inte är slut?" Haha, alla runt omkring henne började att skratta, stackarn då ;) Vi hade iaf riktigt kul, tack Elin & förlåt för att jag inte kom igår :(


:)
Är man på landet, så är man :) Då kan man ha på sig fula foppatofflor xD

Kan ni gissa vart jag är nu då?
Haha, det kanske inte är så svårt att lista ut.. Jag är självklart hos Kaki :D Var annars liksom? & ja, vi sitter nästan ihop xD "snap" 
Karin städar hela lägenheten medans jag passar på att sitta här lite grann :) Sen ska vi kanske iväg & shoppa en sväng. Annars händer det la inte så mkt idag.


kakilicious
Hjärtat <3

Men nu orkar inte jag skriva mera hohoh.. Puss på er!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jag kommer få höra om hamburgebrödet ett tag ;)



Älskar dig Nicole! <3

2009-06-28 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0