Trötter

Heej & hallå!

Kom hem från Karin för typ en timme sen lr ngt :) Sov där inatt, eftersom att hon inte ville sova ensam ;) hehe
Jag tänkte berätta lite om gårdagens äventyr.

 Det hela började ju med att Licce kom upp & väckte mig, sedan åkte vi tillsammans med hennes mammas familj, till hennes pappa & hans fru :) När vi kom dit så var det några andra släktingar till henne oxå där. Först så åt vi massa god mat, sen självklart.. Tårta! För vi var ju trots allt där för att fira Felicia! :) Sedan efter det så åkte hennes släktingar. Då var det bara jag, Licce, hennes mamma & hennes kille, hennes pappa & hans fru som var kvar :) Då gick vi ut & satte oss på altanen ist.. Det var riktigt kul, det slutade med att jag, Andreas & Dacke tog ett nattbad ute. Det var änna kallt i vattnet, typ 15 grader plus att det var iskallt i luften! :O Haha, men det var härligt iaf, så jag badade 4 ggr (!)

Senare så smsade jag med Karin, då skulle hon iväg & träffa några av våra kompsar.. Så sa jag att jag oxå ville hänga med. Då sa hon att dom kunde komma & hämta mig.. Vilket jag tog väldigt oseriöst, med tanke på att jag var mitt i ingenstans. Menmen.. Helt plötsligt så ringer min mobil, då var det Bullen som sa at han var i Olofstorp & att han behövde en vägbeskrivning till där jag var.. & helt plötsligt så var han & Karin där xD Haha, så jag åkte med dom till Freddy, där vi var ett tag innan jag & Karin stack hem till henne för att sova :D

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0