Fullt upp

Tja..

Wohoo, träffade min älskling Therese idag! Hon har typ inte varit hemma på evigheter ;O Men nu är hon här iaf, fullt upptagen med att fixa sig inför Bjd´s supé som är idag :D  Jag & Kaki ska gå dit upp och kolla på alla snyggingar! ;)

Jag har fullt upp resten av veckan och ett tag framöver..

¤ Imon ska jag antagligen in till stan och fika med Fargah :)
¤ På onsdag är jag ledig och ska på Thereses avslutning & på kvällen ska Milla kma hit & sova över :D
¤ Torsdag = min avslutning.
¤ På fredag så ska jag åka till min underbara syster och hennes pojkvän! Ska vara där hela helgen :D Har inte träffat dom på jätte länge, så nu ska jag passa på att kolla in deras nya lägenhet ;) På lördagen så ska vi på Sabinas kusins släktkalas & så ska vi på Potstisfestivalen och åka massa karuseller & sånt kul.
¤ På måndagen så ska Kaki sova över, för på tisdag ska vi iväg på ett litet äventyr! Längtar, fasar, vill nu, men ändå inte. Nödvändigt! För det kmr ju att gå bra, eller hur gumman? :) hehe <3

Neeh, men nu ska jag laga lite mat.. Dubbelpanerad snitzel med hemmagjort potatismos! xD Mums! :)
Just det.. Får se om jag kan lägga in lite bilder på dom små niorna sen :D

Sabina <3
Min syrra Sabina! <3

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0