24 November

Hejhej!

Ifall någon vill veta det, så är det 1 månad kvar tills julafton idag :D Wihoo! & Ja Elin, jag & Issa ska fira jul med er i år ;)
Idag har jag inte gjort så mkt mer än att ha varit i skolan, fastnade nämligen i soffan när jag kom hem ;) Men nu ska jag göra några engelskauppgifter som jag skulle gjort igår.. Dom ska nämligen lämnas in imon :P

Jag börjar känna mig febrig mitt i allt nu också.. Det orkar jag verkligen inte. Jag har redan min magkatarr eftersom att jag stressar för mycket :S Men men, får se om jag stannar hemma imon & vilar upp mig, men antagligen går jag till skolan iaf :P  Jag behöver säkert bara sova :)

Ha det så bra, speciellt systra mi med lillplutten i magen :)<3

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0