"Bygg-bagdad"

Halloj!

Haha, jag fick nog en rätt störande men dock rätt så rolig start på min måndagsmorgon! Vi ska nämligen lägga in parkett/klinkers i vardagsrummet & hallen idag.. Eller vi & vi! Vårat hyresbolag står för det faktiskt :) Men iaf, runt 8 tiden så knackade det på dörren & där stod ingen mindre än .. -En stönande polack! Hahah, det var visst jobbigt att gå upp för våra trappor :P (Okej, det kanske inte är helt säkert att han var polack, men något åt det hållet iaf :P haha, det spelar liksom ingen roll!)

Iaf, han kom in & kollade läget & fick då syn på våran underbart stora skinnsoffa! Haha, ett högt oouh(!) hördes från polacken, som inte verkade lika glad över våran soffa. Eftersom att det var han som skulle vara tvungen att flytta runt den, när han hade väntat sig ett tomt rum! xD Haha, vi kunde omöjligt få bort soffan någon annanstans, eftersom att detn inte går igenom några dörrar! :O Haha, jag kan la säga att våran ytterdörr, (som nu äntligen är bytt) gick sönder när vi skulle få in soffan när den var ny. Haha!

Skriver kanske lite mer ikv, om jag lyckas hitta min dator i all röra ;) Ska hjälpa Karin med en svenskauppgift & lite sånt sen.. Får se om jag lyckas övertala henne till 1 timmes träning oxå, det skulle sitta vääääldigt bra efter helgen.

Sry, för bildbrist.. Men nu när datan äntligen är fixad, så har sladden till mobilen försvunnit "/ Har jag tur så hittar jag den nu nån dag när vi ställer tillbaka alla möblerna igen! :P


Jag & Adrian i skolan för något årsen!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0