Changes

Hej & hallå!

Nu var det änna ett tagsen jag skrev, men det ska det förhoppningsvis bli ändring på nu! För jag får antagligen min data idag :D Vilket ska bli jävligt gött.

Annars händer det massa grejer runt omkring, för just nu så håller dom på att byta ytterdörren hos mig, samtidigt som det ska tapetseras om i mitt rum & så ska det bytas golv i hallen & i vardagsrummet! Det är rätt jobbigt under tiden, men det är värt det när det är klart :) Sen kan jag äntligen sätta upp hyllor & sånt i mitt rum, så det blir lite ordning.

Haha, just det ja.. Jag klippte mig & färgade håret på lovet! Nu är det typ axellångt, brunt med blonda slingor :P

Igår var jag med Karin en stund, vi var iväg & solade & sedan tog vi en mysig promenad! Mer sånt för våran del tycker jag! Haha, & så är det dags att börja träna igen nu, för jag är lika otränad som en banan!

Ha det gött i det underbart jobbigt kalla och regniga vädret! Puss!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Korki

Haha mer träning jaaa!!! :o Dags att sätta igång med det nu :P <3

2009-11-08 @ 14:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0