Hämnden är ljuv

Min katt är inte snäll :( Han bet mig i armen! Okej, det var kanske lite mitt fel, för först retade jag upp han & sen lyfte jag bort han från sängen, då blev han arg xD haha

Idag åkte jag allafall till ikea med mamma efter skolan :) Mysigt! Köpte lite nya doftljus, som luktar choklad och kanelbullar ;), matta till vardagsrummet, vardagsrumsbord, nya glas och lite kuddar. Sen var jag på allum en sväng, där jag inte köpte något av det jag skulle typ, utan bara massa annat. Skulle köpt julklappar och hårfärg, men kom därifrån med lite smink, en halsduk, bodylotion & hårinpackning ;) Det är ju iofs bra det med..



En sak som däremot inte är lika bra, är att jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kontot.. Jag tog ut lappen ur automaten och fick ett brett leende av siffrorna som stod där (Tro nu inte att det var mkt!) Men det var iallfall mer än vad jag trodde.. Men då fick jag känslan av att något inte stämde, så jag ringde mamma & frågade hur mkt pengar hon hade satt in.. Studiebidraget, vadå då? Svarade hon.. Jag ba ehm.. Det är .. kronor på mitt konto? Hon ba: Jaha är det där mina pengar är? Jag undrade vart dom försvann! Tur att det var ditt konto iallfall, sa en glad mamma. En inte längre glad, men nu besviken Nicole tyckte då att pengarna kunde vara kvar på kontot, men det tyckte inte mamma som ville ha tillbaka dom :( Haha

Nu ska jag sätta ihop borden till vardagsrummet :) Ha en fortsatt bra fredagkväll :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0