Mary Kay

Hejsan alla underbara bloggläsare!

Hinner tyvärr inte skriva så mkt just nu, men det är ju bättre med lite än inget alls ;)
Idag har jag varit på praktiken (Hemtex) där vi hade fullt upp med alla julshoppande människor. Efter att jag tillslut hade kommit hem iallfall, så gick jag över till en granne som säljer underbara Mary Kay produkter :) Eftersom att det var jul öppethus, så bjöds det på glögg, julmust, pepparkakor och julskum <3 Jag & min lillasyster Issa, gjorde olika skönhetsbehandlingar & provade lite olika produkter :) Jag har intge riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa än ;)

        På den andra bilden, så är det en handvård serie, som var jätte bra! Mina händer var lika lena som en babyrumpa efteråt! :)

Jag kan verkligen rekomendera Mary Kays produkter, eftersom de är bra för hyn! Till & med sminket... Jag får tillexempel jätte dålig hy om jag inte använder min foundation ;P

Nej, nu måste jag fixa mig & gå & sova :) Skriver mer imon kväll, om jag hinner! Godnatt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0