Mmm.. Marabou!

Hejsan hoppsan i gallopsan!

Idag har verkligen allt varit emot mig! Dagen började med att jag försov mig, & såklart på den dagen då det är minst bra, eftersom att jag hade praktik. Jag hann inte med bussen, men sån tur var började mamma senare, så jag fick skjuts <3 Påväg till bilen, så fick jag vända & gå tillbaka flera  gånger för att jag hade glömt massa saker :P Men tillslut kom jag iallafall fram till praktiken, där inte sakerna gick som dom skulle för mig heller xD Haha, jag slog i mig, välte saker (som sån tur inte var av glas, som resten av sakerna på hyllan var!) och så knäckte jag en nagel typ till mitten! Ni tjejer som har haft långa naglar nångång vet ju hur det känns!

Efter en lång & otursam dag, så sitter jag iallafall här med min älskade Marabou choklad & ska plugga lite(!) Jag får la se hur länge jag orkar innan jag somnar :P
Imon så ska vi iaf på studiebesök på olika företag & sen är det äntligen helg! :) Ska bli riktigt gött!

Men inte lika gott som detta ;) haha


/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0