Om möblerat

Jag har världens underbaraste mamma! Jag satt i köket & lyssnade på musik & kollade lite på datorn, så kom min lillasyster & frågade vart mamma var.. Då sa jag att jag inte visste. Jag antog då att hon hade gått ner till grannen. Men senare när jag skulle gå in i mitt rum, så hade hon städat & möblerat om! :D Snacka om att jag blev förvånad!

Så imon ska jag försöka hitta någon som jag kan låna en borr av, så jag kan sätta upp mina hyllor & så ska jag fixa lite annat i rummet! :)

Men nu ropar sängen! Natti!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahha ja! Hoppas att du får fixat det där med hyllorna snart! Det var över ett årsedan vi skulle fixat det! xD



Och du har gjort din blogg snygg och stilren nu! :) <3

2009-11-22 @ 14:58:52
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0