"Snart är det jul"

Hallå i stugan!

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg nu, eftersom att jag & mamma håller på att städa & greja i hela lägenheten! & mitt iallt så pajade våran dammsugare :( :O Rätt jobbigt om man säger så..

Haha, enda sen i början av oktober, så har jag gått runt & sagt snart är det jul! Eftersom att det är något som jag verkligen har längtat & längtar efter. För julen är min absoluta favorit högtid & typ den enda som jag bryr mig om! ;) Det var lite kul faktiskt, för ett tagsen så gick jag ut till mamma i köket & så sa jag såklart snart är det jul! Mamma som då hade hört detta typ tusen gånger redan sa: Om inte du slutar säga så snart, så hinner jag tröttna på julen innan den ens har börjat, okej?! Jag tänkte att jag inte skulle säga så mer till henne då, när min lilla syster precis kom in i köket & glatt säger "Snart är det jul"! Snacka om att jag fick ett gott skratt!


/Nicole


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha :D så jävla rätt!

snart är det jul snart är det jul snart är det jul!

och vi ska fira tillsammans i år?! :D<3

2009-11-22 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0