Städning

Hej & hallå!

Jag hade tänkt gå ut på en lång promenad med Ella, men eftersom att vädret är som det är så vände hon nästan direkt när vi hade kommit runt huset.. Vilket jag verkligen förstår :O Istället så blev det att jag började städa i lägenheten, som ser ut som ett helvete just nu xD haha! Nu har jag plockat, dammsugit & möblerat om i min brorsas rum ;) Ska fortsätta städningen med att tvätta golv & fixa iordning i vardagsrummet.. Köket får mamma ta sen när hon kommer hem från jobbet ;)

Ska ta & laga lite mat nu också. Riktig hemmalagad mat & något som man kan ha grönsaker till, som står på min lillasysters önskelista. Med det menar hon något med potatis :P Så det blir hemmagjort potatismos med köttfärslimpa :) Mums! :)



/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0