Tävling hos Lily!

Godkväll alla underbara läsare!

Jag skulle bara säga att jag är med i en tävling på Lilys (Linda Blom) underbara blogg! Där man kan vinna en mjukisdress! :D Min första tanke var wow! En sån vill jag ha.. Men sen kom jag & tänka på världens bästa mamma, som råkar vara min. En mamma som alltid sätter sina barn i första hand & aldrig sig själv. En mamma som borde sluta att bara tänka på alla andra & istället mer på sig själv :) Jag kan inte ens komma ihåg när hon köpte ett klädesplagg till sig själv :O & till råga på allt, så har hon gått ner över 20 kg detta året, eftersom att hon har varit sjuk :( Nu har hon alltså bara de kläder, som hon kunde ha när hon var 20 kg större!

min tanke är nu att jag ska vara med i den här tävlingen för hennes skull & ge den till henne i present, om jag nu har turen att vinna! Istället för att jag skulle ha den själv.. För jag vet att hon skulle bli otroligt glad för en sån sak.. Även om många kan tycka att det inte är så märkvärdigt. Men som tur är, så är inte jag en av dem.. Utan jag tycker att det är viktigt!

Nu tycker iallafall jag att ni kan ta en titt på Lilys blogg, som är värd att läsa :) http://lindablom.se och hoppas att jag blir den lyckliga vinnaren! & för den som undrar, så finns den underbara mjukisdressen att köpa på missbella.se :)

Ha det bra & godnatt! puss!


/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0