Trötter

Idag fick jag mina nya tapeter! :D Det blev jätte fint tycker jag :) Målarna kom och väckte mig vid sju imorse, när jag började 10 för en gångs skull.. Rätt segt, men jag somnade rätt gött i soffan när jag kom hem från skolan iaf ;) Haha!

Imon har jag praktik hela dagen, sedan ska jag på öppethus hos en granne som säljer MaryKay produkter :) Dom är lite dyrare, men väldigt dryga & av bra kvalité! Jag tänkte köpt en ny foundation, men min ängel till mamma hade redan köpt en till mig (A) så nu får jag försöka hitta något annat kul istället :) Det kanske blir en eyeprimer.

Men nu står min mamma & hänger över datan typ, för jag har lovat henne att sitta vid den en stund.. Men vi hörs imorgon istället! Ha en fortsatt bra kväll & godnatt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0