Vagnar

Hejhej!

Jag satt och läste http://mammaklara.blogg.se där hon skrev ett inlägg om barnvagnar.. Då kom jag och tänka på min mammas lite udda intresse, som är just -Vagnar! Allt från små i swarowskikristaller, till dom väldigt mycket större äldre barnvagnarna!

Detta intresse är något som vi syskon i familjen inte rikigt har orkat med lika mycket, eftersom att hon har samlat på sig en hel del under åren :P Men eftersom att det är en av hennes stora passioner i livet, så låter vi henne ha alla konstiga vagnar iallfall... Även att dom står lite överallt. Fast jag tycker att det är ganska jobbigt när de står en stor vagn i vardagsrummet typ xD & ni kan ju tänka er när man tar hem någon ny kompis, dom börjar ju undra kan man ju säga ;)

Nu är inte detta en av hennes vagnar, men det är liknande sånna som hon har.

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0