Frost

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Idag är jag på bra humör, saker känns liksom allmänt bra mitt i det dåliga :P Fast jag är trött ^^
Just nu, så har iaf jag praktisk marknadsföring B, rätt segt faktiskt.. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag slutar iaf ganska tidigt idag.. kvart i två :)

Imorgon så skall jag åka till farmor & farfar. Det ska bli riktigt mysigt, för det var ganska längesen som jag sov där sist. Enda nackdelen med att vara där, är att farmor försöker att göda mig, så man går typ upp tjugotusen kilo när man är där. ;P Menmen.. Det är värt det iaf.

Just det ja.. Kakilicious fyller 18 år om 10 dagar! Grattis i förskott älskling! :D

åh fy vad kallt det har blivit ute tredan :O Man fryser typ ihjäl, jag sitter liksom med vantar på mig inomhus nu xD
men nu ska jag fortsätta att plugga lite.. puss!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hälsa gammmelfarmor och gammelfarfar ifrån mej:P

2009-10-02 @ 16:51:03
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Karin

Tackar tackar älskling! :)<3

2009-10-02 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0